יום שלישי, 5 ביוני 2018

רוצים ללמוד את יסודות הביטוח? עכשיו זה אפשרי

אם תמיד רציתם ללמוד את יסודות הביטוח אבל לא ידעתם איפה עושים את זה, בטח תשמחו לדעת שעכשיו זה אפשרי ואפילו משתלם מבחינה כלכלית. למעשה, לימודי ביטוח בכלל ולימודי סוכן ביטוח בפרט מבטיחים לכם מקצוע לכל החיים שפרנסה בצידו. אנחנו מזמינים אתכם להמשיך לקרוא ולגלות שגם אתם יכולים לעשות קריירה בביטוח ולהגשים חלום. וכמו בכל קריירה גם כאן צריך להתחיל מההתחלה או יותר נכון מהיסודות של המקצוע
נציג ביטוח מטפל בלקוחות

קורס יסודות הביטוח – היסודות שבונים לכם קריירה

אחד הקורסים הבסיסיים והחשובים ביותר בתחום הביטוח הוא קורס יסודות הביטוח. עם זאת חשוב ללמוד במקום שמתאים את תכני הקורס לנדרש בפועל, כלומר למבחן בנושא זה שנערך ע"י הממונה על הביטוח במשרד האוצר פעמיים בשנה. כמו כן, מומלץ ללמוד את הקורס במוסד לימודים שמעביר את החומר על סמך מבחנים קודמים בתחום. 

בנוסף, חשוב שחומר הלימוד יכלול חוקים בתחום הביטוח ובנושאים רלוונטיים נוספים, שיספק עקרונות ומושגי יסוד בביטוח, בפנסיה ובגמל ויבהיר ללומדים את מעמדם החוקי של העוסקים בתחום – סוכן ביטוח ויועץ פנסיוני. למעשה, בתחום הזה מומלץ ללמוד רק אצל המומחים לביטוח הלא הם אנשי מכללת עדיף.

המכללה שעושה את ההבדל

במכללה זו תלמדו את הקורס הזה ב-12 שיעורים שבועיים בני 6 שעות כל אחד. אמנם הקורס נערך אך ורק בתל אביב אבל המיקום נגיש במיוחד : משה דיין 52 במרחק הליכה מתחנת הרכבת ההגנה. ובטח תשמחו לדעת שהלימודים נערכים באוירה נעימה, מכבדת ואוהדת במטרה להכשיר אתכם כסוכני ביטוח בדרך הטובה ביותר שיש. ובמילים אחרות – כשכיף באימונים לא קשה גם בקרב.

וזה לא הכל כי חומר הלימוד ערוך בצורה ברורה ומתעדכן בהתאם לשנויים בענף הביטוח, המרצים נמנים עם האנשים המרכזיים בענף הביטוח בארץ ואפילו שיטות הלימוד מאפשרות לכם הצלחה. אז למה אתם מחכים ? בואו ללמוד את יסודות הביטוח באופן המקצועי ביותר שיש. לפרטים נוספים חייגו073-7966655 , השאירו הודעה אתר האינטרנט או צרו קשר באמצעות הפייסבוק. בכל מקרה שיהיה בהצלחה ואנחנו בטוחים שזוהי תחילתה של קריירה מופלאה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה